CV-ul poate fi, uneori, cel mai important factor in cautarea unui job, iar unele greseli te pot costa mult. De aceea, uneori e bine sa te intrebi si cum scrii un CV, inainte sa incepi sa-l scrii.
Intr-o perioada in care locurile de munca se gasesc greu, e usor sa cazi prada ingrijorarii si sa nu mai fii atent la unele aspecte. E esential sa tii minte ca un CV prost scris te poate descalifica in fata angajatorului.
Greseli de scriere
Prima regula este ca greselile de scriere nu sunt permise intr-un CV, daca vrei sa fii luat in considerare pentru un job. In plus, fonturile folosite cel mai des sunt Arial si Times New Roman: un CV scris cu fonturi colorate sau bizare este greu de citit si poate irita persoana care il citeste.
Greselile de gramatica, de punctuatie sau literele lipsa pot semnala angajatorului ori ca nu ai trecut prea mult pe la scoala, ori ca iti lipseste atentia la detalii.
Daca ai fi in locul unui angajator, cu siguranta nu ai dori o astfel de persoana sa lucreze in firma ta.
Dezorganizarea
In genere, studiile si locurile de munca anterioare se scriu in sectiuni separate, incepand cu ultima forma de invatamant si cu ultimul post ocupat. Acest format este util pentru angajator, care iti poate urmari usor evolutia.
Fii clar si concis in exprimare
Chiar daca si angajatorul tau stie exact ce este acela un "operations manager", este recomandat sa explici in CV exact care erau responsabilitatile tale cat timp ai ocupat functia respectiva.
Daca vrei, spre exemplu, sa te reorientezi spre un alt domeniu, acest detaliu este esential. Chiar daca nu stie exact despre ce este vorba, angajatorul trebuie sa isi poata da seama daca ai abilitatile necesare unui loc de munca sau nu.
Specialistii Suite 101 recomanda ca si realizarile de la fieca