Agricola Bacău a apelat la ConsumerBrain, un instrument inovativ de cercetare de piaţă care foloseşte neuroştiinţele comportamentului uman. Dezvoltat de către compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piaţă care investighează modul de funcţionare a mecanismelor creierului uman şi răspunde la întrebarea DE CE, informează un comunicat remis redacţiei.
"Suntem bucuroşi că Agricola Bacău a dovedit deschidere şi gândire "out of the box" apelând la ConsumerBrain, un instrument nou în cercetarea de piaţă din România şi Europa. ConsumerBrain furnizează informaţii relevante despre CE face consumatorul, CUM se comportă acesta în momentul deciziei de cumpărare. Considerăm că gradul de obiectivitate ridicat ce îl furnizează acest instrument este unul din argumentele principale ce a convins clientul să folosească tehnicile de neuromarketing pentru identificarea preferinţelor de consum, raport care nu ar putea fi obţinut cu ajutorul metodelor tradiţionale de cercetare de piaţă", a declarat Stelian Marian, Director General Synergon Consulting.
"Evoluţia Agricola Bacău s-a bazat şi se bazează în continuare pe inovaţie: inovaţie la nivelul produselor lansate, în paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cerecetare de piaţă pentru a fi permanent corelaţi cu noile tendinţe. Ne bucurăm să aflăm cu ajutorul Synergon Consulting care sunt aşteptările reale ale consumatorilor, astfel încât să îi putem oferi clientului final exact ceea ce are nevoie", a declarat Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău.
F. A. Agricola Bacău a apelat la ConsumerBrain, un instrument inovativ de cercetare de piaţă care foloseşte neuroştiinţele comportamentului uman. Dezvoltat de către compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piaţă care investighează modul de funcţionare a mecanismelor creierului uman şi răspu