Hainele, concediile şi produsele financiare de investiţii şi economisire reprezintă principalele categorii pe care românii au fost dispuşi să le sacrifice pentru a reduce costurile.
Din dorinţa de a reduce costurile lunare, 32% dintre români au cheltuit anul trecut mai puţin pe haine şi încălţăminte, decât o făceau până acum. 28% au preferat să renunţe la vacanţe şi concedii sau să meargă în locuri mai ieftine, în timp ce 25% au decis să nu mai contribuie la produsele financiare care aveau chiar scopul economisirii. Acestea au fost principalele trei categorii de cheltuieli pe care românii le-au redus în ultimul an, potrivit GfK Roper Report 2010.
Românii nu au fost la fel de concesivi şi în privinţa ieşirilor în oraş - doar 23% au făcut reduceri în acest sens, iar 21% au mâncat mai des acasă şi mai rar la restaurant, arată acelaşi studiu.
Unul din cinci români a vorbit mai puţin la telefon în ultimul an, iar 19% au amânat reparaţiile pentru casă sau renovările. Pe ultimul loc în topul reducerilor se află cheltuielile pentru achiziţia şi întreţinerea bunurilor electrocasnice, la care doar 18% dintre respondenţi au renunţat.
"Se mai remarcă însă o tendinţă - pe anumite categorii de produse de larg consum au dispărut consumatorii ocazionali, iar cei fideli merg mult mai rar la cumpărături, chiar dacă valoarea coşului a rămas aceeaşi", spune Andi Dumitrescu, director general GfK. Sursa: businessmagazin.ro Comentarii (1) SURMELIS ARGENTINA PUSA : Cei care ”RENUNTA” la ceva nu sunt altii decat ,oamenii OPOZITIEI cu LOCURI DE MUNCA ,bugetare sau nu ... anunta abuz voteaza impotriva voteaza pentru
Voturi: +0 Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam a