După mai mulţi ani de experienţă în business acumulată în Germania, Denise Săndulescu a pus bazele companiei D&D East Entertainment, acum unul dintre actorii importanţi pe piaţa organizării de concerte din România. General managerul firmei care i-a adus la Bucureşti pe Brian Adams, Patricia Kaas, Limp Bizkit şi AC/DC vorbeşte pentru România Liberă despre mult aşteptatul eveniment Tuborg Green Fest presented by Sonisphere Festival.
Conduceţi activitatea unei firme care organizează concerte de anvergură de peste doi ani. Cum aţi caracteriza piaţa de profil din România?
Piaţa din România este în continuă creştere de câţiva ani, de aici şi multitudinea de concerte din această vară. Practic, avem mai multe evenimente muzicale în fiecare săptămână a lunii iunie, ceea ce rar se întâmplă până şi în marile metropole europene sau de peste Ocean. Bucureştiul a devenit o capitală a concertelor şi suntem deja pe harta fiecărui mare turneu. Pe de o parte, acest aspect este îmbucurător, pentru că plasează România în rândul ţărilor care se bucură de multe evenimente culturale şi oferă publicului posibilitatea de a selecta cu grijă concertele. Pe de altă parte, puterea de cumpărare a scăzut considerabil. Dacă la concerte ca AC/DC sau Eric Clapton vânzarea de bilete nu scade sub aşteptări, la evenimente mai mici se observă destul de clar o scădere în participarea publicului. Sunt sigură că la finalul acestui sezon vom asista la o „cernere" a promoterilor, rămânând în picioare cei cu adevărat profesionişti.
Festivalul Sonisphere are, anul acesta, ediţii în 11 ţări europene. Cum a devenit România parte din circuitul Sonisphere?
Tuborg Green Fest presented by Sonisphere Festival a ajuns în România ca o continuare a Festivalului Rock the City, care a avut loc în 2009. Ne-am dorit ca România să aibă parte de un festival internaţional de cea mai înaltă calitate, ia