Dacia se află în topul preferinţelor francezilor în ceea ce priveşte nivelul de satisfacţie al clienţilor.
Dacia s-a clasat pe locul 2 în clasamentul mărcilor realizat de revista franceză AutoPlus în funcţie de nivelul de satisfacţie al clienţilor faţă de calitatea serviciilor post-vânzare. Un grup de 32.000 de respondenţi şi-a exprimat opiniile în legătură cu reţeaua autorizată a constructorilor prezenţi pe piaţa franceză, demonstrând, după cum afirmă jurnaliştii francezi, că „low cost” nu rimează cu „low service”, informează biroul de presă al companiei.
Ancheta s-a realizat în perioada 22 septembrie 2009 - 18 martie 2010. Criteriile care au stat la baza alcătuirii clasamentului au fost: calitatea intervenţiilor şi raportul calitate/preţ, timpul necesar pentru a obţine o programare în service, amabilitatea personalului şi durata intervenţiei. Dacia a obţinut 16 puncte, în condiţiile în care nota maximă posibilă a fost 20.
Aceeaşi revistă a publicat, la sfârşitul lunii aprilie 2010, rezultatele unei anchete privind nivelul de satisfacţie al posesorilor de vehicule, în funcţie de marcă şi de model. În clasamentul pe mărci, Dacia s-a situat pe locul 3, iar în cel pe modele, Dacia Sandero a obţinut locul 6. Ancheta a avut în vedere numărul de incidente semnalate de posesorii de vehicule (probleme ale grupului moto-propulsor, accesorii electrice sau electronice, finisaje de interior sau de caroserie, frână, suspensii sau ţinută de drum), durata de imobilizare pentru reparaţii sau regretul deciziei de achiziţie a unui anumit model.