Obiectivele turistice din judeţul Braşov vor fi promovate prin intermediul unui proiect susţinut de o cunoscută marcă de vinuri româneşti şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului (APDT) din judeţul Braşov.
Prin intermediul proiectului „Redescoperă valorile" au fost tipărite şi vor fi distribuite gratuit în toată ţara 125.000 de pliante care oferă informaţii despre lăcaşele de cult, muzeele, bisericile fortificate, monumentele şi locurile „de vizitat", în general, din judeţul Braşov. Coordonatorii proiectului speră ca, în perioada următoare, aproximativ un milion de turişti să afle informaţii despre obiectivele din interes braşovene.
„Continuând tradiţia de peste 100 de ani a industriei turistice locale, Braşovul dezvoltă, prin actuala strategie de brand, o imagine solidă ca destinaţie turistică la nivel internaţional. Noua imagine a Braşovului vine să promoveze atât diversitatea culturală, cât şi dinamica unui loc viu şi modern" spune Ionuţ Gliga, directorul APDT Braşov.
400.000 de turişti în Braşov
Ionuţ Gliga a mai precizat că iniţiativa completează proiectele de dezvoltare a infrastructurii turistice iniţiate în judeţ: refacerea zidurilor vechii Cetăţi a Brasovului, reabilitarea cetăţilor istorice Făgăraş, Râşnov şi Rupea, renovarea bazei sportive „Olimpia" şi a complexului „Agrement", dezvoltarea Rezervaţiei de Zimbri de la Vama Buzăului, autocarul turistic, dar şi dezvoltarea domeniului schiabil.
La Braşov au venit, anual, în jur de 400.000 de turişti, trendul fiind crescător pentru perioada 2003-2008 şi cunoscând o scădere anul trecut. Cei mai mulţi turişti străini care au vizitat anul trecut Braşovul au provenit din Germania, Israel şi Franţa.
Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos: