Casele de pariuri si berarii se pregatesc pentru cresteri de doua cifre ale afacerilor in perioada 11 iunie-11 iulie, pe parcursul Campionatului Mondial din Africa de Sud, chiar daca Romania nu s-a calificat.
"Daca Romania ar fi participat la CM, acest aspect ar fi generat o cifra de afaceri mai mare pentru casele de pariuri sportive. Cu toate acestea, ne asteptam ca incasarile sa creasca cu cel putin 30-40% in aceasta perioada", spune John Heaton, consultant al companiei Super Bet.
Managerii din electroretail sunt nostalgici dupa o calificare a Romaniei si spun ca o participare a nationalei ar fi avut un impact pozitiv asupra pietei televizoarelor, in conditiile in care vanzarile de electrice si electrocasnice din Romania au inregistrat cea mai mare scadere din UE in primul trimestru, de aproape 25%.
"2008 a fost un an in care vanzarile au fost alimentate atat de evenimente precum Campionatul European de Fotbal, cat si de o explozie a consumului. Cresterea inregistrata atunci fata de anul precedent in segmentul LCD ajungea chiar si pana la 250%, dar ponderea evenimentelor sportive era de 50%", spune Adrian Olteanu, directorul executiv al Flanco.
Campionatul Mondial de fotbal este o mega-afacere in sine, FIFA estimand ca va genera venituri de 3,3 miliarde de dolari (2,7 miliarde de euro).
Si economia tarii-gazda va resimti efectele pozitive, CM aducand venituri suplimentare de 2 miliarde de dolari in turism si 1,1 miliarde de dolari in retail.
Casele de pariuri si berarii se pregatesc pentru cresteri de doua cifre ale afacerilor in perioada 11 iunie-11 iulie, pe parcursul Campionatului Mondial din Africa de Sud, chiar daca Romania nu s-a calificat.
"Daca Romania ar fi participat la CM, acest aspect ar fi generat o cifra de afaceri mai mare pentru casele de pariuri sportive. Cu toate acestea, ne asteptam ca incasarile sa creasca