Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare, anunță o cifră de afaceri de 2 milioane de euro pentru 2010. Pentru anul 2012, obiectivul este situarea între primii trei jucători pe piața premium de produse sanitare din ţara noastră, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, compania adoptă, începând cu acest an, o strategie de menținere a cotei de piață de 11% şi de creştere a cifrei de afaceri. "Primul pas", declară Virgil Lixandru, Director de Vânzări Senso Ambiente, "a fost creșterea numărului de distribuitori Senso Ambiente în toată țara".
Ca parte din strategia de menținere a cotei de piață, compania a adus în România la începutul anului 2010 brandul Ideal Standard, care, conform lui Virgil Lixandru, "a înregistrat, în primul trimestru al lui 2010, cele mai bune vânzări din portofoliul Senso Ambiente".
F. A. Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare, anunță o cifră de afaceri de 2 milioane de euro pentru 2010. Pentru anul 2012, obiectivul este situarea între primii trei jucători pe piața premium de produse sanitare din ţara noastră, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, compania adoptă, începând cu acest an, o strategie de menținere a cotei de piață de 11% şi de creştere a cifrei de afaceri. "Primul pas", declară Virgil Lixandru, Director de Vânzări Senso Ambiente, "a fost creșterea numărului de distribuitori Senso Ambiente în toată țara".
Ca parte din strategia de menținere a cotei de piață, compania a adus în România la începutul anului 2010 brandul Ideal Standard, care, conform lui Virgil Lixandru, "a înregistrat, în primul trimestru al lui 2010, cele mai bune vânzări din portofoliul Senso Ambiente".
F. A.