În doi ani, compania îşi propune să ajungă între primii trei jucători de pe piaţă de produse sanitare de marcă din România
Bucureşti, 10 iunie, 2010, Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare, cu peste 6 ani de experienţă în domeniu şi prezentă, printr-o reţea proprie de distribuitori, în peste 20 de oraşe din România, anunţă, în condiţiile unei scăderi cu 40 % a pieţei de produse sanitare de marcă din România, o cifră de afaceri de 2 milioane de euro pentru 2010. Pentru anul 2012, obiectivul este situarea între primii trei jucători pe piaţa premium de produse sanitare din România.
Astfel, compania adoptă, începând cu acest an, o strategie de menţinere a cotei de piaţă de 11 % şi de creştere a cifrei de afaceri. „Primul pas", declară Virgil Lixandru, Director de Vânzări Senso Ambiente, „a fost creşterea numărului de distribuitori Senso Ambiente în toată ţara".
Astfel, dacă la începutul anului, compania înregistra în portofoliul său un număr de 38 distribuitori, în prezent, numărul acestora a ajuns la 70. „Până la sfârşitul anului, acest număr va creşte cu aproximativ 30 %, ajungând la 90 de distribuitori în toată ţara" continuă Virgil Lixandru.
Dintre aceşti 70 de distribuitori, 25 % sunt axaţi doar pe segmentul high luxury, 20 % pe cel mediu şi 65 % pe gamele entry level. Deşi ponderea cea mai mare o au distribuitorii de produse accesibile publicului larg, produsele aflate în portofoliul Senso Ambiente se adresează, în mare parte, celor de tip A, cu mărci precum Ideal Standard, Hansgrohe, Duravit, Huppe.
Ca parte din strategia de menţinere a cotei de piaţă, compania a adus în România la începutul anului 2010 brandul Ideal Standard, care, conform lui Virgil Lixandru, „ a înregistrat, în primul trimestru al lui 2010, cele mai bune vânzări din portofoliul Senso Ambiente".
Creşterea