Compania producătoare de autovehicule a intensificat activitatea în uzina de la Craiova. Autoutilitarele Transit Connect pleacă înspre Europa de Vest fie pe la Constanţa, unde sunt îmbarcate pe vapoare, fie pe căi rutiere. Infrastructura românească lasă de dorit: tirurile fac de la Craiova la Timişoara tot cât de la Timişoara până în Germania.
Se lucrează intens la uzina Ford din Craiova. Surse din fabrică susţin că zilnic ies pe poartă aproximativ 85 de autoutilitare uşoare Transit Connect, asamblate în Bănie. De când s-au finalizat lucrările la Secţia de Vopsitorie, caroseriile aduse din Turcia sunt sudate şi vopsite la Craiova. O parte dintre muncitorii din fabrică şi-au intrat efectiv „în pâine“ şi lucrează de zor la asamblarea maşinilor. „Se produc mai multe maşini decât de obicei. Circa 85 pe zi, ceea ce este destul de bine, pentru că Ford nu produce pe stoc. Tot ce iese pe poarta fabricii este livrat şi vândut în Europa“, susţin sursele noastre. Activitatea de la Ford se vede şi din afară, mai multe tiruri ieşind, în ultima perioadă, pe poarta uzinei pline cu autoutilitare Transit Connect. Ele merg în diverse ţări din Europa de Vest. Problema este în ce condiţii ajung până acolo.
Infrastructura românească...
Potrivit aceloraşi surse, tirurile pline cu autoutilitarele Transit Connect pleacă din fabrică spre ţări din Europa de Vest pe două rute. Fie merg spre Constanţa, de unde sunt îmbarcate pe vapor şi de acolo ajung pe cale maritimă către Spania şi apoi pe Oceanul Atlantic navighează către Marea Britanie. Fie ajung pe cale rutieră în Germania. În acest ultim caz, cea mai mare problemă este nu traseul destul de lung, ci infrastructura românească. „Din cauza drumului prost Craiova-Timişoara, durează aproape o zi să ajungă tirurile de la fabrică la Timişoara. După care, până în Germania este mult mai simplu de ajuns pentru că e