Campania de publicitate "Povestea merge mai departe" realizata de agentia GMP pentru brandul Timisoreana a fost proclamata cea mai eficienta campanie a ultimului an in cadrul Premiilor Effie 2010, dedicate eficientei in publicitatea romaneasca. Editia din acest an - in care au fost nominalizate sau premiate inclusiv campanii cu Mircea Badea si Dan Diaconescu in roluri principale - s-a remarcat printr-un numar considerabil mai mic de premii comparativ cu anii precedenti.
La gala desfasurata joi seara au fost acordate 19 premii, in conditiile in care au fost inscrise 48 de campanii, comparativ cu 29 de premii la prima editie "de criza" - cea din 2009 (70 campanii inscrise) si cu 48 de premii la editia din 2008, cand au fost inscrise 90 de campanii.
Agentia Graffiti BBDO a primit, de data aceasta, cele mai multe trofee - 3 Bronze Effie si un Silver Effie. Propaganda a luat trei premii - toate Gold Effie. GMP, Leo Burnett&Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising au luat cate doua premii, iar CAP, Headvertising si Odyssey cate un premiu.
Principalul premiu, Grand Effie, a fost revendicat de "Povestea merge mai departe", campanie realizata de GMP pentru Timisoreana, care a invins alte trei campanii premiate cu aur, realizate de Propaganda (Napolact, respectiv BRD-SocGen) si Leo Burnett (Herbal Essences).
Spotul campaniei realizate de GMP pentru Timisoreana (Grand Effie)
Castigatorii editiei 2010 a Effie, pe categorii:
Produse alimentare I
Aur: Propaganda (Napolact)Bronz: BV McCann Erickson (Maggi)Bronz: Graffiti BBDO (Sadu)
Campanii non-profit sociale, pro bono sau de serviciu public
Argint: Graffiti BBDO (React)Bronz: Odyssey Communication (Fundatia Dinu Patriciu) Media si divertisment
Bronz: Graffiti BBDO (Romtelecom Dolce)
Durables
Bronz: Graffiti BBDO