Un bucureştean îi acuză pe angajaţii unui magazin Leonardo că i-au cerut 69 de lei pe o pereche de ghete deşi, atât pe produs, cât şi la raft era un preţ mai mic. Sursa: EVZ
Ionuţ G., un bucureştean de 31 de ani, îi acuză pe angajaţii magazinului de încălţăminte Leonardo de pe bulevardul Magheru, din Capitală, că i-au perceput 69 de lei pe o pereche de ghete deşi, atât pe produs, cât şi la raft, era afişat un preţ mai mic. În plus, tânărul reclamă şi atitudinea angajaţilor magazinului care, enervaţi de insistenţa lui, i-au cerut „să cumpere sau să iasă din magazin”.
De cealaltă parte, angajaţii firmei Leonardo spun că, dacă codul unui produs are un preţ diferit faţă de cel de la raft, trebuie să-l încaseze pe cel cerut de sistem, în caz contrar fiind obligaţi să plătească ei diferenţa.
Reprezentanţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorilor îi sfătuiesc pe cei care se află într-o astfel de situaţie să nu plătească suma mai mare cerută, ei având dreptul să achite atât cât scrie la raft.
„Vânzătoarea nu era interesată de preţul afişat la raft”
„La începutul lunii februarie, am fost la Leonardo şi am cumpărat o pereche de ghete. Deşi la raft produsul era afişat la promoţie cu preţul de 59 de lei – preţul era lipit şi pe produs, dar era trecut şi dedesubt, pe o etichetă de reducere, la casă mi-au cerut 69 de lei. I-am explicat vânzătoarei că la raft şi pe produs scrie clar 59 de lei, nu 69 de lei. Ea mi-a spus că preţurile vin de la Oradea şi că probabil persoana care a scris preţul produsului a greşit”, povesteşte Ionuţ, care mai spune că vânzătoarea a subliniat - în repetate rânduri, că pe ea nu o interesează ce preţ este trecut la raft, ci doar codul produsului, căruia îi corespunde un preţ (în acest caz 69 de lei).
„Vânzătoarea mi-a mai spus că preţul este stabilit de sistem şi că