Şoferii firmelor din industria farmaceutică înregistrează aproximativ două accidente de maşină pe an, fiind campionii pierderilor provocate companiilor de asigurări de către maşinile achiziţionate de companii în leasing, afirmă Arnault Leglaye, directorul general al companiei de leasing operaţional Arval.
"Cele mai multe accidente le fac clienţii din industria farma: aproximativ două accidente pe maşină, pe an. Angajaţilor nu prea le pasă, de obicei, de maşinile companiilor. Cu toate acestea, clienţii noştri cer în continuare franşiză zero. Este periculos, pentru că în acest fel nu sunt motivaţi să fie precauţi. Nu înţeleg de ce companiile de asigurări mai promovează produsele fără franşiză", spune Leglaye.
Şeful Arval România, membră a grupului financiar francez BNP Paribas, susţine că rata accidentelor nu este sustenabilă nici pentru companiile de asigurări, nici pentru clienţii firmelor de leasing operaţional.
Arval estimează că va ajunge anul acesta la o flotă de 3.400 de autovehicule, în creştere cu 26% faţă de nivelul de anul trecut.
Şoferii firmelor din industria farmaceutică înregistrează aproximativ două accidente de maşină pe an, fiind campionii pierderilor provocate companiilor de asigurări de către maşinile achiziţionate de companii în leasing, afirmă Arnault Leglaye, directorul general al companiei de leasing operaţional Arval.
"Cele mai multe accidente le fac clienţii din industria farma: aproximativ două accidente pe maşină, pe an. Angajaţilor nu prea le pasă, de obicei, de maşinile companiilor. Cu toate acestea, clienţii noştri cer în continuare franşiză zero. Este periculos, pentru că în acest fel nu sunt motivaţi să fie precauţi. Nu înţeleg de ce companiile de asigurări mai promovează produsele fără franşiză", spune Leglaye.
Şeful Arval România, membră a grupului financiar francez BNP Paribas, susţine că rata accid