Desfăsurarea cu casa închisă a unor mari evenimente culturale din ultima lună, concertul AC/DC din Piaţa Constituţiei din Bucureşti, festivalul de teatru de la Sibiu sau festivalul de film Transilvania din Cluj, precum şi vânzările de bilete pentru alte spectacole din prima jumătate a verii arată că populaţia cu venituri medii şi peste medie este dispusă în continuare să cheltuie pentru timpul liber, dar nu şi pentru locuinţe, maşini sau electrocasnice, ale căror vânzări scad puternic în continuare.
Banii care altădată erau destinaţi consumului casnic sunt alocaţi acum ieşirilor în oraş.Terasele din centrul marilor oraşe sunt pline, concertele la care biletele costă peste 150 de lei se ţin cu casa închisă, la fel şi spectacolele de teatru sau filmele.
"Omul nu-şi mai cumpără îmbrăcăminte, nu îşi mai schimbă maşina, nu mai zugrăveşte în casă, nu-şi mai pune termopane, iar dorinţa de a cheltui bani s-a relocat pe partea de fun. Se gândesc de două ori să meargă în concediu, nu mai petrec toată sâmbăta în mall, dar vor să se distreze", spune Daniel Mischie, acţionar al Trotter Prim.
Desfăsurarea cu casa închisă a unor mari evenimente culturale din ultima lună, concertul AC/DC din Piaţa Constituţiei din Bucureşti, festivalul de teatru de la Sibiu sau festivalul de film Transilvania din Cluj, precum şi vânzările de bilete pentru alte spectacole din prima jumătate a verii arată că populaţia cu venituri medii şi peste medie este dispusă în continuare să cheltuie pentru timpul liber, dar nu şi pentru locuinţe, maşini sau electrocasnice, ale căror vânzări scad puternic în continuare.
Banii care altădată erau destinaţi consumului casnic sunt alocaţi acum ieşirilor în oraş.Terasele din centrul marilor oraşe sunt pline, concertele la care biletele costă peste 150 de lei se ţin cu casa închisă, la fel şi spectacolele de teatru sau filmele.
"Omul nu-şi