Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral va asigura personal pentru control şi intervenţie în fiecare weekend din sezonul estival. Au fost stabilite trei zone de intervenţie şi anume: Năvodari - Mamaia - Constanţa, Eforie - Costineşti şi Olimp - Vama Veche.
Turiştii pot face orice sesizări şi reclamaţii cu privire la aspectul plajelor dar şi la serviciile de pe plajă la numărul de telefon: 0241.552080, dar şi la adresa de email: dispecer@dadl.rowater.ro. Dispeceratul ABADL va funcţiona non stop, iar reclamaţiile vor fi înregistrate într-un registru unic de sugestii şi reclamaţii. Problemele pe care turiştii le pot sesiza se referă la accesul pe plajă, la starea de curăţenie, dotarea plajelor cu coşuri de gunoi, prezenţa algelor, prezenţa corpurilor ascuţite şi dure. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral va asigura personal pentru control şi intervenţie în fiecare weekend din sezonul estival. Au fost stabilite trei zone de intervenţie şi anume: Năvodari - Mamaia - Constanţa, Eforie - Costineşti şi Olimp - Vama Veche.
Turiştii pot face orice sesizări şi reclamaţii cu privire la aspectul plajelor dar şi la serviciile de pe plajă la numărul de telefon: 0241.552080, dar şi la adresa de email: dispecer@dadl.rowater.ro. Dispeceratul ABADL va funcţiona non stop, iar reclamaţiile vor fi înregistrate într-un registru unic de sugestii şi reclamaţii. Problemele pe care turiştii le pot sesiza se referă la accesul pe plajă, la starea de curăţenie, dotarea plajelor cu coşuri de gunoi, prezenţa algelor, prezenţa corpurilor ascuţite şi dure. Comentar