Romanii se pregatesc pentru Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud, in ciuda contextului economic actual care a micsorat bugetele dedicate achizitiilor de electronice.
Astfel, desi traficul de persoane din magazinele Flanco nu a aratat ca vanzarile de televizoare ale retailerului electro IT ar putea fi influentate de Cupa Mondiala, dupa cum afirma CEO-ul companiei, Adrian Olteanu (foto dreapta), este posibil ca electronicele sa creasca in vanzari cu 5 - 10% comparativ cu celelalte categorii de produse.
“Traficul in magazine nu a fost influentat de Campionatul Mondial, acestea inregistrand in continuare un numar relativ constant de vizitatori. Inca nu este vizibila o crestere importanta pe segmentul de televizoare, dat fiind contextul economic, precum si faptul ca echipa Romaniei nu s-a calificat, insa este posibil ca vanzarile de electronice sa urce cu 5 - 10% fata de celelalte categorii de produse”, a declarat pentru Wall-Street Adrian Olteanu, CEO al Flanco International, al treilea retailer electroIT pe piata locala.
De cealalta parte, reprezentantii celui de-al doilea jucator de retail electro IT spun ca, in ultima perioada, a putut fi observata o crestere a traficului datorita apropierii Campionatului Mondial, dar si varietatii ofertelor pe care Domo le-a pregatit cu ocazia turneului final din Africa de Sud.
„Vanzarile primelor zile ale lunii iunie corespund asteptarilor noastre, fiind sensibil peste media inceputului de an. Exista interes pentru toate categoriile de televizoare cu ecran plat, dat fiind faptul ca gradul de penetrare al categoriei este inca la un nivel scazut (n.red. anul trecut in circa 10% dintre cele 7,3 milioane de gospodarii din Romania exista un televizor LCD ori o plasma). Cresterea cea mai mare se inregistreaza insa la televizoarele LED. De asemenea, cererea pentru televizoarele 3D este peste asteptarile