Mercedes 230 Cabrio Limuzina Mercedes 230 Cabrio e fabricata în 1940, are 2.300 cmc., nu apare în niciun catalog auto si costa peste 100.000 de euro. Motorul original de 57 CP poate atinge 120 km/h. Cei mai multi barbati sunt înnebuniti dupa cele tinere. Cu corpul sculptural, lucrat în sali de forta, manual. Unii le prefera pe cele de varsta a doua sau a treia. Ultimele sunt, chiar, cele mai ravnite.
Cu forme ori rubensiene, ori ascutite, de anduranta. Daca aduci acasa la tine una de 70-80 de ani, esti de invidiat. Pizma cea mare e, însa, daca îti împarti viata cu o nonagenara. Unii ar putea spune ca sunt preversi, gerontofili. Sunt ei, colectionarii de masini de epoca. Mustang, Cadillac, Morgan, BMW sau chiar ARO-uri si IMS-uri care faceau furori pe vremea bunicilor le pun acestora sangele în miscare. Vedeta de azi e un Mercedes 230, din ’40, pe a carui bancheta se presupune ca ar fi stat însusi Hitler.
Mercedes 230 Cabrio Limuzina Mercedes 230 Cabrio e fabricata în 1940, are 2.300 cmc., nu apare în niciun catalog auto si costa peste 100.000 de euro. Motorul original de 57 CP poate atinge 120 km/h. Cei mai multi barbati sunt înnebuniti dupa cele tinere. Cu corpul sculptural, lucrat în sali de forta, manual. Unii le prefera pe cele de varsta a doua sau a treia. Ultimele sunt, chiar, cele mai ravnite.
Cu forme ori rubensiene, ori ascutite, de anduranta. Daca aduci acasa la tine una de 70-80 de ani, esti de invidiat. Pizma cea mare e, însa, daca îti împarti viata cu o nonagenara. Unii ar putea spune ca sunt preversi, gerontofili. Sunt ei, colectionarii de masini de epoca. Mustang, Cadillac, Morgan, BMW sau chiar ARO-uri si IMS-uri care faceau furori pe vremea bunicilor le pun acestora sangele în miscare. Vedeta de azi e un Mercedes 230, din ’40, pe a carui bancheta se presupune ca ar fi stat însusi Hitler.