Limuzina Mercedes 230 Cabrio e fabricată în 1940, are 2.300 cmc., nu apare în niciun catalog auto şi costă peste 100.000 de euro. Motorul original de 57 CP poate atinge 120 km/h. Sursa: Vlad Stănescu
Cei mai mulţi bărbaţi sunt înnebuniţi după cele tinere. Cu corpul sculptural, lucrat în săli de forţă, manual. Unii le preferă pe cele de vârsta a doua sau a treia. Ultimele sunt, chiar, cele mai râvnite.
Cu forme ori rubensiene, ori ascuţite, de anduranţă. Dacă aduci acasă la tine una de 70-80 de ani, eşti de invidiat. Pizma cea mare e, însă, dacă îţi împarţi viaţa cu o nonagenară. Unii ar putea spune că sunt preverşi, gerontofili. Sunt ei, colecţionarii de maşini de epocă.
FOTO evz.ro
Defilare de maşini de epocă
Mustang, Cadillac, Morgan, BMW sau chiar ARO-uri şi IMS-uri care făceau furori pe vremea bunicilor le pun acestora sângele în mişcare. Vedeta de azi e un Mercedes 230, din ’40, pe a cărui banchetă se presupune că ar fi stat însuşi Hitler.
Ford T Speedster, din 1912, cu faruri pe acetilenă
Aproape 90 de „manechine” cochete, cu vârste cuprinse între 40 şi aproape 100 de ani, machiate şi cosmetizate profesional, îşi expun astăzi şi mâine rotunjimile celor amatori de „dame” la a doua tinereţe sau chiar la vârsta senectuţii. Defilarea are loc pe „cat-walk”-ul improvizat în faţa şi în looby-ul World Trade Plaza, din Bucureşti. Decana de vârstă a expoziţiei e celebra Ford T. Numai că maşinuţa, proprietate a familiei Axel şi Stela Kohnen, e ceva mai specială.
E un Ford T Speedster, decapotabil, din 1912, cu motor de 2.990 cmc, care „mănâncă” 22 de litri de benzină la suta de kilometri. Distracţia e că farurile şi proiectorul se aprind pe acetilenă. „Cine să mai pornească butelia de acetilenă? Sărim în aer aci! Nici nu ne dau voie pompierii”, sare ca ars Nicu Apostol, preşedintele Clubului Vehicu