Vara este anotimpul camerelor foto, iar producătorii s-au grăbit să lanseze noi modele, înainte de începutul perioadei concediilor. Între cine şi cu ce se dă bătalia pe singura piaţă care a crescut în primul trimestru din 2010? Piaţa foto este singura care a înregistrat o uşoară creştere în primul trimestru al acestui an, 2,5%, faţă de perioada similară din 2009, conform unui studiu al companiei de cercetare GfK, iar în perioada următoare se aşteaptă ca vânzările de a
Vara este anotimpul camerelor foto, iar producătorii s-au grăbit să lanseze noi modele, înainte de începutul perioadei concediilor. Între cine şi cu ce se dă bătalia pe singura piaţă care a crescut în primul trimestru din 2010?
Piaţa foto este singura care a înregistrat o uşoară creştere în primul trimestru al acestui an, 2,5%, faţă de perioada similară din 2009, conform unui studiu al companiei de cercetare GfK, iar în perioada următoare se aşteaptă ca vânzările de aparate foto să crească considerabil.
„Estimăm că în vară vânzarea va fi cu peste 30%-40% faţă de celelalte perioade ale anului, aparatul foto fiind un produs ce se achiziţionează cel mai mult în perioada vacanţelor“, potrivit lui Marius Dinu, product manager Foto Video eMAG.
Aşadar, sectorul foto începe să-şi revină, iar producătorii de aparate de fotografiat încearcă să deschidă apetitul românilor cu un nou tip de camere foto.
Sony, Samsung şi Panasonic au prezentat, în decurs de numai câteva zile, cele mai noi aparate foto care au în comun, pe lângă numărul mare de megapixeli şi uşurinţa în utilizare, corpul de compacte şi lentilele interschimbabile.
Sony a prezentat modelele NEX-5 şi NEX-3, Samsung a introdus modelul NX10, iar Panasonic a lansat Lumix DMC-TZ10 şi Lumix G2. Toate aceste camere au aspectul unei camere foto compacte obişnuite, diferenţa fiind că acestea vin cu lentile interschimbabile. @