Audi a inregistrat un rezultat istoric in editia din 2010 a Cursei de 24 de ore de la Le Mans, terminand pe primele trei pozitii la final.
Pilotii bolizilor Audi R15 TDI Plus au profitat de abandonurile tuturor celor patru exemplare Peugeot 908 HDi FAP, reusind sa ocupe intregul podium la finalul cursei la Le Mans.
Desi s-au dovedit mai putin rapide decat masinile inscrise de cei de la Peugeot, favorite clare la castigarea cursei, modelele constructorului german au fost mult mai fiabile pe durata celor 24 de ore.
Echipajul castigator din partea celor de la Audi este alcatuit din pilotii Bernhard, Rockenfeller si Dumas (numarul 9 de concurs), americanii reusind sa termine in fata prototipurilor gemene conduse de Treluyer-Fassler-Lotterer (numarul 8) si Kristensen-McNish-Capello (numarul 7).
La clasa LMP1 abandonurile au fost la ordinea zilei, nu mai putin de 12 din cele 16 prototipuri fiind nevoite sa termine cursa inaintea celor 24 de ore. Categoria LMP2 a fost castigata de HPD ARX.01 al echipei Strakka Racing, cu echipajul Leventis-Watts-Kane, aflata la prima participare la Le Mans.
La GT2 s-a impus echipajul Porsche GT3 RSR, cu numarul 77, constructorul german sarbatorind printr-un succes cei 40 de ani de la prima victorie in LeMans. Saleen-ul S7-R al echipei Larbre Competition si-a adjudecat victoria la categoria GT1.
Audi se afla la cea de-a 9-a victorie la Le Mans, obtinute in ultimii 11 ani, si ocupa locul secund in clasamentul all-time, la egalitate cu Ferrari. Ierarhia este dominata in continuare de Porsche, cu 16 victorii.
Audi a inregistrat un rezultat istoric in editia din 2010 a Cursei de 24 de ore de la Le Mans, terminand pe primele trei pozitii la final.
Pilotii bolizilor Audi R15 TDI Plus au profitat de abandonurile tuturor celor patru exemplare Peugeo