Creaţiile vestimentare ale Irinei Schrotter se vând în peste 40 de ţări din lumea întreagă, iar săptămâna viitoare, urmează inaugurarea primului magazin al designerului român, la Lugano, în Elveţia.
În semn că renumele Irinei Schrotter răsună pe scena modei internaţionale, magazinul româncei este amplasat între două reprezentanţe Bulgari şi Louis Vuitton.
Deşi a fost extreme de ocupată cu organizarea Festivalului de Modă de la Iaşi, Irina Schrotter şi-a făcut timp pentru a călători la Lugano, în repetate rânduri, pentru a pune la punct toate detaliile inaugurării de săptămâna viitoare, informează agenţiadepresămondenă.com.
Într-un interviu acordat recent pentru money.ro, designerul român a mărturisit că acestă investiţie nu era planificată. Pur şi simplu, "s-a întâmplat", a declarat Irina Schrotter.
Brandul Irina Schrotter, 20 de ani de muncă
Magazinul deschis la Lugano este al optulea din reţeaua creatoarei de modă, fiind o investiţie care doar pentru amenajarea spaţiului a absorbit 150.000 de euro.
Inaugurarea magazinului cu brandul Schrotter s-a dovedit a fi oportună, în condiţiile în care românca petrece aproximativ 70% din timp în Elveţia, unde învaţă fiul ei, în vârstă de 16 ani.
La 45 de ani împliniţi pe 5 mai, Irina Schrotter este unul dintre designerii vestimentari care au pus bazele modei din România, fiind prima româncă acceptată la târgul Prêt-à-Porter de la Paris, cunoscut ca cel mai mare din lume, cu peste 1.500 de firme participante şi peste 50.000 de cumpărători din toată lumea.
Întrebată de semnificaţia brandului ce-i poartă numele, creatoarea de modă originară din Iaşi a declarat: "Brandul Irina Schrotter înseamnă 20 de ani de muncă pentru mine".