Principalul rol al unei camapnii de publicitate este acela de a promova un produs sau un serviciu oferit de o companie, promovare care să se concretizeze în creşterea vânzărilor. Aşa cum declara Bogdan Naumovici într-un interviu pentru capital.ro, este necesar ca publicitatea românească să nu uite că realizează reclame nu de dragul artei ci pentru clienţii care doresc să aibă creşteri de vânzări în urma promovării. Cea de-a şaptea ediţie Effie România şi-a desemnat câş
Principalul rol al unei camapnii de publicitate este acela de a promova un produs sau un serviciu oferit de o companie, promovare care să se concretizeze în creşterea vânzărilor. Aşa cum declara Bogdan Naumovici într-un interviu pentru capital.ro, este necesar ca publicitatea românească să nu uite că realizează reclame nu de dragul artei ci pentru clienţii care doresc să aibă creşteri de vânzări în urma promovării.
Cea de-a şaptea ediţie Effie România şi-a desemnat câştigătorii în cadrul Galei de Premiere ale cărei gazde au fost, ca în fiecare an, International Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt premiantii ediţiei 2010.
Printre cele mai premiate agenţii în competitia Effie Awards 2010 se afla Graffiti BBDO, cu următoarele premii: Bronz pentru Dacia – Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu – Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce – Share Dolce (Media & Entertainment) şi Silver pentru React – A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).
Următoarele agenţii ca număr de trofee sunt: Propaganda cu 3 trofee Gold: Napolact – Reason to Rest (Food Products I), Napolact - As it Used to be (Sustained Success), BRD – Groupe Société Générale – Grea