Campania "Povestea merge mai departe" realizată în 2009 pentru brandul Timişoreana, cea mai vândută bere din România deţinută de Ursus Breweries, a câştigat premiul Grand Effie în cadrul celei de-a şaptea ediţii a galei premiilor industriei publicitare Effie, cea mai importantă competiţie anuală din această industrie, care a fost urmărită de peste 500 de spectatori.
Effie este o competiţie destinată industriei de advertising care premiază cele mai eficiente campanii publicitare, respectiv campanii care au atins sau au depăşit obiectivele de marketing şi comunicare. Aceasta este cea de-a doua oară când Timişoreana câstigă trofeul Effie, după ediţia premiilor Effie din 2008. Anul acesta, din peste 50 de campanii înscrise 18 au fost câştigătoare, campaniile fiind evaluate de un juriu de 82 de persoane format atât din directorii marilor companii locale, cât şi din membri ai agenţiilor de publicitate. În cadrul fiecărei categorii au fost adjudecate între unul şi trei premii.
"Nu contează bugetul pe care îl ai atunci când vrei să fii eficient în promovare, ci ideea. Aşa că nu faceţi compromisuri", a declarat Grant Mckenzie, vicepreşedintele de marketing al Ursus Breweries, în momentul în care a ridicat premiul pentru cea mai eficientă campanie de promovare a anului. Prin această afirmaţie el sublinia ideea că discount-urile şi trucurile folosite în 2009 pentru creşterea vânzărilor într-o perioadă de criză economică nu construiesc cu adevărat branduri.
Campania Timişoreana, care de asemenea a câştigat aurul în categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines (băuturi alcoolice: beri şi vinuri) a fost realizată de agenţia de publicitate GMP. Reprezentanţii Timişoreana nu au făcut publice obiectivele pe care brandul Timişoreana le-a atins în urma acestei campanii, însă susţin că acestea au fost "cu mult peste cele anunţate de competiţie" în cadrul galei Effi