GMP, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising şi Propaganda se regăsesc pe lista câştigătorilor ediţiei din acest an
Cea de-a şaptea ediţie Effie România şi-a desemnat, joi seară, câştigătorii în cadrul Galei de Premiere, găzduită de International Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt premianţii ediţiei 2010.
Printre cele mai premiate agenţii în competiţia Effie Awards 2010 se află Graffiti BBDO, cu următoarele premii: Bronz pentru Dacia - Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu - Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce - Share Dolce (Media & Entertainment) şi Silver pentru React - A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono/Public Service, Social Campaigns). Următoarele agenţii ca număr de trofee sunt: Propaganda cu 3 trofee Gold: Napolact - Reason to Rest (Food Products I), Napolact - As it Used to be (Sustained Success), BRD - Groupe Société Générale - Great people Behind Great People (Corporate Reputation, Image & Identity) şi GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising şi Papaya Advertising, fiecare cu câte 2 trofee. CAP, Headvertising şi Odyssey Communication au câştigat fiecare câte un trofeu în competiţia Effie 2010.
Dintre câştigătorii trofeelor Gold, nominalizările pentru Grand Effie au fost: Timişoreana - The Story Goes On (GMP), Napolact - Reason to Rest (Propaganda), Herbal Essences - House of Fun (Leo Burnett & Target) şi BRD - Groupe Société Générale - Great people Behind Great People (Propaganda).
Campania "The Story Goes On", semnată de GMP pentru brandul Timişoreana a fost premiată cu Gold în categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines şi