Fostul premier al României, Călin Popescu Tăriceanu, a participat ieri, la raliul de la Teliu. Nu în calitate de spectator, ci a condus, participând la cursă. În localitatea braşoveană s-au desfăşurat etapele III şi IV ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, pentru „Trofeul Teliu” concurând nu mai puţin de 54 de piloţi, pe două categorii: maşini de epocă şi moderne. După reuşita de anul trecut, organizatorii s-au orientat din nou spre Teliu. Pe lângă piloţii deja consacraţi la cursele de coastă la start a fost prezent şi fostul premier al României, Călin Popescu Tăriceanu, care a concurat la bordul unei maşini Lancia Fulvia. Maşina e un model din 1970 şi nu e singura din colecţia de epocă a politicianului milionar, cu o avere estimată la 30 de milioane de euro. Tot în garajul lui Tăriceanu, mai există şi un Citroën Charlston, maşină cu „o carieră” de 42 ani, un Fiat 500 Topolino, model produs în Austria în 1954, şi un Mini Moris original pentru care Tăriceanu spune că a plătit 5.000 euro şi „pe care nu i l-ar vinde nici lui Ion Ţiriac”, un alt milionar pasionat de maşini de epocă. Fostul premier al României, Călin Popescu Tăriceanu, a participat ieri, la raliul de la Teliu. Nu în calitate de spectator, ci a condus, participând la cursă. În localitatea braşoveană s-au desfăşurat etapele III şi IV ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, pentru „Trofeul Teliu” concurând nu mai puţin de 54 de piloţi, pe două categorii: maşini de epocă şi moderne. După reuşita de anul trecut, organizatorii s-au orientat din nou spre Teliu. Pe lângă piloţii deja consacraţi la cursele de coastă la start a fost prezent şi fostul premier al României, Călin Popescu Tăriceanu, care a concurat la bordul unei maşini Lancia Fulvia. Maşina e un model din 1970 şi nu e singura din colecţia de epocă a politicianului milionar, cu o avere estimată la 30 de milioane de euro. Tot în garaju