Site-ul care a devenit sinonim cu sharing-ul video, YouTube.com, a lansat prima editie a concursului YouTube Play, a carui menire este sa "incoroneze" cel mai creativ video din lume
Ca orice site al carui continut provine de la utilizatori si care este dedicat unei audiente vaste, YouTube a primit de-a lungul timpului critici privind valoarea sau mai degraba calitatea celor mai multe filmulete pe care le gazduieste, noteaza Softpedia.
Fara indoiala, cum in fiecare zi sunt postate pe YouTube milioane de clipuri, nu toate se preteaza la Oscar. Dar YouTube si Muzeul Guggenheim au facut echipa pentru a demonstra ca arta este la ea acasa pe YouTube.
"In cinci ani, YouTube a redefinit cultura media, schimband modul in care lumea creeazam distribuie si priveste materialele video. Acestea au explodat, nu doar ca mediu online, ci si ca forma de arta. Suntem mandri de originalitatea si de inovatia pe care YouTube le-a cultivat printre utilizatorii nostri", se arata intr-un anunt postat pe blogul YouTube.
Participantii isi pot trimite creatiile pana pe 31 iulie, iar concursul nu are o tema anume, pentru a stimula creativitatea. Ulterior, un juriu de experti in arta, design, film si video va alege intre 20 si 25 de filmulete, care vor fi prezentate la Muzeul Guggenheim din New York pe 21 octombrie, dar si, concomitent, la muzeele Guggenheim din Bilbao, Venetia si Berlin.
Site-ul care a devenit sinonim cu sharing-ul video, YouTube.com, a lansat prima editie a concursului YouTube Play, a carui menire este sa "incoroneze" cel mai creativ video din lume
Ca orice site al carui continut provine de la utilizatori si care este dedicat unei audiente vaste, YouTube a primit de-a lungul timpului critici privind valoarea sau mai degraba calitatea celor mai multe filmulete pe care le gazduieste, noteaza Softpedia.