Un tânăr acuză firma Blue Air că l-a anunţat abia cu două zile înainte de călătorie că va avea un zbor cu escală până la Bruxelles, ceea ce i-a dat peste cap planurile pe care şi le făcuse. Sursa: OCTAVIAN COCOLOȘ
Dan Cazacu, un bucureştean în vârstă de 35 de ani, a rezervat şi achitat un zbor direct, dus-întors, pentru ruta Bucureşti- Bruxelles. Bărbatul acuză compania Blue Air că a anunţat modificarea zborului direct cu unul cu escală cu doar două zile înainte, însă oficialii companiei susţin că au făcut-o cu şapte zile înainte.
„A trebuit să iau un taxi la întorcere”
„Cu doar două zile înainte de călătorie, am fost anunţat de agenţia care mi-a emis biletul că voi face o escala la întoarcere în Marea Britanie şi că voi ateriza la Bucureşti abia la ora 23.35 în loc de 21.50”, povesteşte indignat Dan Cazacu. În plus, bărbatul susţine că a mai avut şi 30 de minute întârziere la decolarea din Bruxelles, iar în Marea Britanie a stat mai mult decât era prevăzut.
SUMARUL ARTICOLULUI Client Blue Air: "Mi-au schimbat zborul direct cu unul cu escală"Ponturi: Ce drepturi au pasagerii care apelează la companiile aeriene
„Am aterizat astfel, la Băneasa, la ora 00.10, în loc de 21.50. Dacă ajungeam la ora stabilită puteam să iau un autobuz până acasă. În această situaţie, am fost nevoit să iau un taxi”, adaugă tânărul.
Dan Cazacu spune că în acel zbor au fost şi pasageri care aveau legături spre Iaşi, care le-au fost date peste cap de această întârziere. În plus, a fost indignat şi de faptul că a aflat că şi apa plată costă un euro sticla de 0,5 litri şi nu mai e gratuită - deşi este vară şi foarte cald.
„Am anunţat schimbarea cu şapte zile înainte, pe e-mail”
Reprezentanţii companiei Blue Air susţin însă că pasagerul ar fi fost anunţat cu şapte zile înainte de data călătoriei la adresa de e-mail. @N_P