Edilii susţin că ar mai avea nevoie de peste 10 milioane de lei pentru a termina investiţia.
Gropi, pietriş, treceri de pietoni nemarcate şi staţii de tramvai neamenajate, acestea sunt doar câteva urme alte unei „investiţii“ demarate de şefii Primăriei în 2008. „Trebuie să fac echilibristică când urc şi cobor din tramvai. Într-o zi o să-mi rup piciorul“, a spus Maria Vieru, care locuieşte în Tătăraşi.
Lucrările de refacere a şinei de tramvai de aproape 2 kilometri dintre Doi Băieţi şi Nicoriţă au fost atribuite în urmă cu doi ani grecilor de la Themeli, care aveau ca subcontractanţi societatea Compania Feroviară Câmpulung Moldovenesc. Lucrările de aproape 18 milioane de lei trebuiau finalizate încă de toamna trecută.
Bani din împrumut
Deşi constructorul nu a respectat termenul de finalizare a investiţiei, şefii Primăriei în loc să aplice sancţiuni a majorat contractul de lucrări cu încă şase milioane de lei. Directorii Primăriei susţin că, în cel mai bun caz, şantierul din Tătăraşi va fi închis până în toamnă. „SCCF Câmpulung Moldovenesc lucrează la montarea stâlpilor şi sperăm ca până pe 15 septembrie să fie terminate asfaltările“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
Reprezentanţii SCCF Câmpulung Moldovenesc susţin că, tehnic, ar putea termina lucrările de asfaltare până în toamnă, dar că municipalitatea mai are de achitat lucrări deja executate.
Firmele care au lucrat în Tătăraşi au primit în jur de 8 milioane de lei şi ar mai fi de achitat alte 10 milioane de lei pentru lucrări deja executate. Edilii au anunţat că pentru a finaliza investiţia mai au nevoie de 2,5 milioane de euro. Banii ar vrea să-i aloce din împrumutul de 50 de milioane de euro.