Radioul si televiziunea atrag ca un magnet fel de fel de persoane care isi doresc sa ajungă rapid vedete. In Romania tinerele nu se mai multumesc cu mult doritele 30 de secunde de celebritate şi ar face orice pentru a ajunge pe micile ecrane. Consacrarea acestora se face de multe ori, nicidecum la radio sau TV, ci pe paginile tabloidelor de scandal. Chiar si publicitatea negativă este considerata un mijloc de propulsare pentru acest tip de persoane.
Non-vedeta apare la fiecare inceput de saptamana, cu cizme inalte cu toc (neaparat), make-up strident de tv, desi ea se prezinta la studioul de radio si incepe sirul confesiunilor despre visele sale din copilarie, cand se dorea nu printesa, nu educatoare sau mireasa ci prezentator TV?!?
Non-vedeta vine si cu un bagaj dupa ea: un bagaj de informatii complet false despre viata din presa, cu multe principii pe care nici macar ea nu le poate enunta cum trebuie, pentru ca probabil sunt copiate mental de pe diferite site-uri. Non-vedeta se viseaza neaparat in doua trei luni, nu mai mult, in sandalele Alessandrei Stoicescu sau ale altor personaje celebre de pe micile ecrane.
In plus, se supara (vizibil) de fiecare data cand ii atragi atentia ca nu face bine ceea ce face. De exemplu atunci cand ii sugerezi ca citeste un text ca la clasa a sasea, de obicei ridica din una dintre sprancenele proaspat tatuate, daca ii explici ca de fiecare data cand pune accent pe un cuvant gresit, inaltele din vocea sa ne aduc intr-o atmosfera de bazar sau piata de zarzavaturi, isi increteste buzele ce stau sa explodeze din cauza botoxului.
Daca insa incerci sa ii explici ca pentru invatarea unor tehnici de lectura la microfon are nevoie de minimum sase luni, de obicei isi aprinde o tigara in modul cel mai nervos cu putinta. Ideea de dictiune corecta o indispune, dar in general non-vedetei ii place expunerea. Nu a ideilor,