In episodul doi, Andrei Dascalescu si Catalin Musat, autori ai multipremiatelor "Constantin si Elena", respectiv "Ciobanul zburator", ridica digitalul in slavi, contrazicindu-se, in plus, asupra batrinetii cinema-ului. Emi:Daca filmezi digital, in principiu te poti gindi si la alta metoda de a lucra la un film. Metoda predata in scolile noastre e aceea in care mai intii scrii scenariu; totul porneste de la un concept elaborat pe hirtie, care este apoi oglindit in imagine. Cu digitalul poti sa lucrezi direct in imagine si sa ajungi la finalul filmului mai putin programatic, mai instinctual. Mi se pare ca e o metoda noua de concepere a unui film. Andrei Dascalescu: Eu nu am terminat regie, practic nu am invatat cum se fac filmele, am invatat cum se monteaza filmele. Am terminat multimedia si, fiind o persoana destul de tehnica, chiar am experimentat putin pe partea asta. De exemplu, in perioadele mai lungi de filmare, aveam laptopul cu mine, captam acolo, ma uitam la material si-mi dadeam seama cam cum va arata secventa respectiva, daca-mi lipseste ceva. Cred ca, da, e un nou mod de a face un film, acela in care filmezi si construiesti povestea odata ce filmezi. Dar sint sigur ca functioneaza numai la film documentar. Catalin Musat: Sint de acord. Sint de acord, in general, cu genul asta de a face film, mai nou. E o gura de aer proaspat. Si s-au facut filme foarte foarte bune in ultimul timp in felul asta. Andrei Dascalescu: E un pic mai greu de finantat, pentru ca, daca vrei sa convingi ca proiectul tau e bun, nu prea ai cu ce, neexistind o idee foarte clara. Uneori poate nici nu e bine sa prezinti o idee, daca nu ti-e tie clara, poti sa distrugi practic potentialul filmului. Din punctul meu de vedere, eu facind totusi un film independent, dar o co-productie romano-spaniola, am reusit sa obtin interesul si banii spaniolilor tocmai avind deja ceva filmat, aratindu-le c