Expoziţia Romanian Boat Show nu a prezentat interes din partea proprietarilor de yachturi şi ambarcaţiuni. Constănţenii nu au avut de văzut decât două bărci lansate pe apă şi încă două pe dig.
Dacă anul trecut am putut admira la expoziţia Romanian Boat Show zeci de ambarcaţiuni şi yachturi, organizatorii au reuşit să aducă anul acesta mai mult expozanţi din rândul celor care au business-uri în domeniul accesoriilor.
Cea de-a doua ediţie a Romanian Boat Show nu a adus în faţa publicului mult visatele yachturi, ambarcaţiuni de talie mică, mijlocie şi mare, ci doar bărci cu motor şi numeroase accesorii. Acţiunea este coordonată de Set Events şi Power Marine, organizatorul cursei de formula 1 pe apă, Class One Romanian Grand Prix.
Buget de criză
Comparativ cu anul anterior, când la expoziţie au participat peste 30 de expozanţi, cu aproximativ 60 de modele de bărci, anul acesta criza şi-a spus cuvântul.
Cu toate acestea, „într-un an de criză, în care oamenii nu prea mai au bani, expozanţii au făcut totuşi un efort şi au venit la mare“, a precizat Ionuţ Barbu, reprezentantul Power Marine, unul dintre organizatori. Acesta s-a declarat mulţumit că expoziţia a putut fi organizată chiar şi în aceste condiţii. „Avem aproximativ 25 de expozanţi. Nu este o cifră mare, dar este satisfăcător pentru situaţia în care se află industria de ambarcaţiuni. Ne bucurăm că am reuşit să facem această ediţie bugetul a fost cu 50% mai mic ca anul trecut“, a încheiat el.
Azimut 46 - cea mai scumpă ambarcaţiune Cel mai scump model expus este un Azimuth 46, una dintre cele mai râvnite ambarcaţiuni de lux, preţul ei fiind de aproximativ 736.000 euro. Pe lângă această ambarcaţiune, mai sunt expuse Sepanta, Zaffiro 34 (239.697 euro), Endurance 41 (301.103 euro) şi bărci rafting extrem al căror preţ variază între 3.665 de euro şi 4.500 de euro, ski boburi (400 de