Producătorul de lactate Napolact din Cluj-Napoca, parte a grupului FrieslandCampina România, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 233,5 milioane de lei (55,1 mil. euro), în scădere cu 3,3% în lei şi cu 16% în euro comparativ cu rezultatele înregistrate în anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei. Napolact, companie cu două fabrici (Baciu şi Ţaga) şi 550 de angajaţi, a vândut brandul de înghetaţă Napoca către Unilever la începutul anului trecut. Această vânzare a afectat rezultatele grupului pe plan local împreună cu scăderea vânzărilor de lactate. Astfel, grupul de companii, format din Napolact, Industrializarea Laptelui Mureş şi FrieslandCampina România, a rulat anul trecut 100 mil. euro, cu 25 mil. euro mai puţin faţă de rezultatele obţinute în 2008.
Producătorul de lactate Napolact din Cluj-Napoca, parte a grupului FrieslandCampina România, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 233,5 milioane de lei (55,1 mil. euro), în scădere cu 3,3% în lei şi cu 16% în euro comparativ cu rezultatele înregistrate în anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei. Napolact, companie cu două fabrici (Baciu şi Ţaga) şi 550 de angajaţi, a vândut brandul de înghetaţă Napoca către Unilever la începutul anului trecut. Această vânzare a afectat rezultatele grupului pe plan local împreună cu scăderea vânzărilor de lactate. Astfel, grupul de companii, format din Napolact, Industrializarea Laptelui Mureş şi FrieslandCampina România, a rulat anul trecut 100 mil. euro, cu 25 mil. euro mai puţin faţă de rezultatele obţinute în 2008.