Cele mai vizibile branduri in social media din Romania sunt analizate intr-un studiu Zelist. La nivel global, timpul petrecut de oameni in retele sociale creste rapid, arata un raport Nielsen. eMarketer apreciaza ca in SUA cheltuielile cu publicitatea online vor creste anul acesta cu 11%. Tot SUA - urmata de Marea Britanie - inregistreaza cea mai mare scadere a tirajelor ziarelor, potrivit unei cercetari OCDE.
In mai 2010, in presa online, cele mai vizibile branduri au fost cele din domeniile auto, electronice si bancar, acest canal fiind cel mai comunicativ pentru brandurile bancare, din domeniul asigurarilor si din cel al leasingului, potrivit unui studiu Zelist pe tema celor mai vizibile branduri in social media din Romania. Acelasi studiu arata ca Twitterul a fost, luna trecuta, canalul cel mai comunicativ pentru brandurile auto, IT, electronice si telecom, acestea fiind, de altfel, si cele mai vizibile branduri pe platforma de microblogging. Iar pe blogurile romanesti cele mai vibile branduri au fost cele electronice, din domeniul IT si auto, blogosfera fiind, totodata, cel mai comunicativ canal social media pentru brandurile FMCG, potrivit studiului citat. Acesta se bazeaza pe monitorizarea a peste 300 de publicatii online romanesti, peste 50.000 de bloguri si peste 35.000 de conturi Twitter, in perioada 1-31 mai 2010. Vezi studiul Zelist aiciPiata de publicitate online din SUA va atinge 25,1 miliarde de dolari in 2010, in crestrere cu aproape 11% comparativ cu 2009, potrivit celui mai recent raport eMarketer. Acesta apreciaza ca pe piata americana cheltuielile de publicitate online vor atinge36,3 miliarde de dolari in 2014. Pentru anul in curs, eMarketer estimase in decembrie o crestere de doar 5,5% pentru publicitatea online americana, insa si-a modificat prognoza multumita imbunatatirii relative a situatiei economice si faptului ca se manifesta in conti