Filiala locala a celui mai mare producator de terminale mobile din lume, Nokia, a deschis joi la Bucuresti, in parteneriat cu compania de service pentru mobile Euristic Partner, primul Nokia Care Centre din Europa, un centru de suport care ofera, pe langa reparatii de telefoane si update-uri software, instalari de aplicatii sau intretinere.
Centrul a fost infiintat la initiativa filialei locale a Nokia, nefiind o abordare venita de la headquarter-ul din Finlanda. "Am considerat ca piata locala are nevoie de un astfel de centru, unde pe langa reparatii, clientii sa primeasca orice fel de informatie despre orice servicii ale companiei, sa fie ajutati sa inteleaga mai bine, de exemplu, magazinul de aplicatii Ovi", spune Razvan Petrescu (foto), country manager al Nokia Romania.
[gallery:99]
Centrul dispune de un atelier tehnic, acces gratuit la Internet pentru clienti, un spatiu dedicat celor mai noi accesorii Nokia, precum si sala de asteptare. Va fi infiintata in curand si o zona destinata training-ului si experientelor, in care clientii vor beneficia de asistenta si vor fi invatati cum sa foloseasca serviciile oferite.
Oficialii companiei estimeaza ca vor avea dupa sase luni de functionare circa 2.500 de comenzi lunar in noul centru.
Centrul are in prezent opt angajati, toti ai Euristic Partner, companie care urmareste ca incepand din 2011 sa isi creasca veniturile cu circa 15% de pe urma acestui centru. Fara sa ofere informatii despre investitie, oficialul Nokia spune ca estimeaza ca aceasta va fi amortizata in circa un an si jumatate.
In prima faza, circa 90% din cereri vor fi legate de reparatii si doar 10% update-uri de software sau instalari de aplicatii. "Incercam sa crestem aceasta din urma pondere. Terminalele mobile nu mai sunt de mult folosite doar pentru apeluri si SMS-uri. Am realizat ca multi oameni nu sti