Operatorii privaţi de transport solicită majorarea tarifului pentru o călătorie la 1,5 lei şi suplimentarea numărului de microbuze. Reprezentanţii primăriei le răspund că, deocamdată, scumpirea nu se justifică însă Consiliul Local Galaţi va avea ultimul cuvânt.
Citiţi şi:
Scandal şi acuzaţii privind jocurile de culise de la licitaţia traseelor pentru maxi-taxi
Transportatorii privaţi din Galaţi s-au întâlnit ieri pentru a discuta despre posibilitatea suplimentării numărului de microbuze maxi-taxi cu încă 30 de maşini.
Nu toţi operatorii au privit cu ochi buni această propunere.
„Unii transportatori au ajuns la capacitatea optimă de transport, iar orice suplimentare a numărului de microbuze ar însemna cheltuieli în plus pentru ei, deci pierderi", ne-a declarat administratorul operatorului ACJ Globe Tour, Silviu Cârlan.
Transportatorii s-au pus de acord când a venit vorba de modificarea unor trasee, pe care le consideră neprofitabile.
Operatorii vor să renunţe la transportul către cartierul Dimitrie Cantemir şi Cimitirul israelit pe considerentul că Transurb acoperă oricum zonele respective.
„Conform regulamentului aprobat de către Consiliul Local, fiecare transportator poate solicita, în anumite condiţii, suplimentarea cu 20% a numărului de microbuze pe care le are pe traseu. Practic, se va face o suplimentare cu 30 de microbuze", ne-a precizat viceprimarul municipiului Galaţi, Mircea Răzvan Cristea.
Autorităţile se opun majorării
Cele mai mari controverse le stârneşte mărirea preţului unui bilet de călătorie de la un leu, la 1,5 lei, cerută de operatorii privaţi.
„Majorarea preţului biletelor ni se pare normală pentru că o mărire nu s-a mai operat de ani de zile, iar între timp preţul carburantului s-a dublat, ca să dau doar un exemplu", susţine administratorul ACJ Globe Tour.
Autorit