Reţeaua Selgros Cash & Carry, operată de grupul german Rewe, a anunţat că va continua proiectele de remodelare a magazinelor mai vechi de un an până la finele lui 2013, având planificate investiţii totale de 8,5 mil. euro în 17 unităţi.
Compania a finalizat recent remodelarea magazinelor din Arad şi Timişoara, ceea ce a implicat şi redimensionarea spaţiilor de vânzare a alimentelor din cele două unităţi.
"Investim cel puţin 500.000 de euro în fiecare proiect de modernizare a magazinelor, în funcţie de unitate şi de lucrările necesare", a precizat Pia Krauss, managerul de marketing al Selgros Cash & Carry România.
Primul magazin remodelat a fost cel din Cluj-Napoca, în urmă cu aproximativ un an. De la începutul anului, compania a remodelat alte trei unităţi, iar în semestrul al doilea ar mai putea fi finalizate cel mult şase proiecte noi de acest gen, potrivit datelor furnizate de Pia Krauss.
"În cadrul reamenajărilor au fost acordate spaţii mai mari unor categorii de marfă importante pentru clienţi, care generează un volum mare de vânzări, precum băuturile, dulciurile, alimentele de bază şi detergenţii. Au fost create, de asemenea, spaţii pentru categorii de viitor, cum ar fi articole bio şi de lifestyle", a mai spus managerul de marketing al Selgros.
Magazinele cash & carry ţintesc clienţii profesionişti, precum operatorii de restaurante, hoteluri sau revânzătorii (comercianţii tradiţionali).
Cei doi jucători de pe piaţă Metro şi Selgros au raportat anul trecut un declin al afacerilor în euro de 17% faţă de 2008, pe fondul contracţiei consumului.
Selgros, care operează în prezent 18 magazine, activează pe piaţa locală din 2001, iar în ultimii doi ani şi-a redus ritmul de expansiune la o singură deschidere pe an.
2010 ar putea fi singurul an fără proiecte de extindere finzalizate, ţinând cont că reprezentanţii Selgros nu a