Clubul Liderii Mileniului Trei în parteneriat cu Primaria Râmnicu Vâlcea organizează în perioada 26 august - 01 septembrie 2010 la Băile Olănesti, şcoala de vară Branding Romania 2010 - YES, WE CAN!, în vederea promovarii cetăţeniei active a tinerilor si a educatiei non-formale.
Aflată la a treia editie, şcoala de vară "Branding Romania 2010" se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 17 şi 20 de ani, iar temele abordate sunt autodezvoltarea şi atitudinea civică, elemente esenţiale în dezvoltarea unor actori sociali responsabili.
"Atelierele de lucru le vor oferi celor 42 de participanţi cadrul necesar învăţarii şi punerii în aplicare a conceptelor de voluntariat şi responsabilitate socială prin subiecte precum creativitatea ca element-resursă, branding personal, argumentare si public speaking. Unul dintre rezultatele şcolii va fi editarea unei broşuri conţinând idei de proiecte comunitare ce pot fi realizate de grupuri informale de tineri si organizaţii non-guvernamentale. Broşura va fi distribuită ulterior autorităţilor din oraşele de provenienţă ale participanţilor, aceştia putând concura în luna octombrie şi pentru o bursa de start-up in cadrul intâlnirii de follow-up", explică Laura Catană, unul din iniţiatorii şcolii de vară.
Clubul Liderii Mileniului Trei este o asociatie neguvernamentala, non-profit şi apolitica având ca scop dezvoltarea personală şi profesională a tinerilor. Misiunea acestei „Scoli de joburi si networking, valori si caractere" este de a contura în România o generatie de lideri capabila sa declanseze si sa isi asume schimbarea prin promovarea relatiilor de tip adult-adult.
Aplicaţiile se pot depune până pe 18 iulie.