Cocor Bucureşti (simbol bursier - COCR), companie care operează centrul comercial cu acelaşi nume din centrul Capitalei, estimează după redeschiderea magazinului un trafic zilnic de 10.000 de vizitatori şi vânzări de 4 mil. euro în ultimele trei luni ale anului.
"Mizăm pe un trafic de minimum 10.000 de vizitatori pe zi, ceea ce înseamnă un vizitator pe fiecare metru pătrat din magazin. Astfel, la numărul de vizitatori pe metrul pătrat depăşim magazinul Unirea şi chiar mallul din Cotroceni. Spre comparaţie, în 2007, înainte de lucrările de renovare, traficul din magazin se ridica la 20.000 de vizitatori în timpul săptămânii, iar în zilele de weekend traficul scădea la jumătate", a declarat Dan Bărbulescu, preşedintele Cocor.
El a precizat că redeschiderea magazinului va avea loc în luna septembrie, însă data exactă nu a fost încă stabilită.
Centrul comercial are o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 10.000 mp şi urmează să fie redeschis din septembrie, după doi ani de lucrări de modernizare. Investiţia în modernizarea centrului comercial s-a ridicat la circa 25 de milioane de euro.
"În prezent gradul de ocupare se ridică la 75-80%, iar la 1 septembrie vom avea în jur de 120 de branduri prezente în magazin. În următoarele trei luni rămase până la deschidere, chiriaşii vor începe să-şi amenajeze spaţiile închiriate, iar costurile de amenajare variază între 450 şi 1.500 de euro pe metru pătrat. Deja am început să aprobăm planuri de amenajare", a explicat Bărbulescu.
În plus, el a mai precizat că în prezent se poartă discuţii pentru închirierea restului de spaţii disponibile în special la etajele 1 şi 4 ale centrului comercial.
Nivelul mediu al chiriilor la care s-au încheiat contracte până în prezent este de 58 de euro/mp, comparativ cu preţul de 38 de euro/mp încasat de companie înainte de renovare. Cele mai mari chirii sunt la parte