Bărbaţilor le plac fotbalul, berea şi femeile frumoase. Când la mijloc sunt şi foarte mulţi bani, FIFA trebuie să intervină, pentru a nu-i supăra pe sponsorii CM 2010 din Africa de Sud.
În timpul turneelor finale de fotbal, cum este şi Cupa Mondială din Africa de Sud, doar sponsorii oficiali îşi pot promova produsele. Aceasta, după ce FIFA a încasat cecuri cu multe zerouri.
Producătorul de bere Bavaria nu a ţinut cont de normele FIFA şi a plătit 60 de tinere să poarte rochiţe foarte scurte, associate imaginii companiei, la meciul Olanda-Danemarca. Reclama mascată ar fi putut trece aproape neobservată, deoarece suporterii portocalei mecanice, cum este supranumită naţionala de fotbal a Olandei, se îmbracă în portocaliu.
Însă Barbara Jennifer Castelein şi Minte Immy Niewpoort au încercat să scape de rochiţele lor, creând o mică ambuscadă. Forţele de ordine au intervenit şi le-au arestat, iar mâine vor apărarea în faţa unui judecător, sub acuzaţia de încălcare a legislaţiei în domeniul comerţului.
FIFA plănuieşte să acţioneze în instanţă producătorul Bavaria.
Decizia FIFA a stârnit numeroase dezbateri, astfel că, până la urmă Bavaria a ieşit câştigătoare din această situaţie: s-a bucurat de o promovare intensă la televiziuni, în presa scrisă şi mai ales pe Internet, în detrimental celor de la Budweiser.
Compania este sponsorul oficial al Cupei Mondiale din 2010, calitate pe care a deţinut-o şi la turneul din 2006, când cele două olandeze au făcut, de asemenea, spectacol în tribune.
Cei de la Heineken au găsit o altă modalitate de a se promova în rândul iubitorilor de fotbal: au realizat un spot tv.