"Şcoala de bani", primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR) este proiectul cu care agenţia Rogalski Grigoriu a obţinut prima nominalizare la Cannes Lions, cea mai importantă competiţie a comunicării din lume, informează un comunicat remis redacţiei.
"Este pentru prima oară când numele nostru se aude la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume. Pentru mine personal, această nominalizare reprezintă o confirmare a faptului că BCR este prima bancă din România care inovează la un nivel dincolo de standardele locale", a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Direcţia Marketing BCR.
La rândul său, Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu, a declarat: "Într-un an de criză financiară, a crea un proiect care să se numere printre cele mai apreciate campanii de comunicare din lume este în sine o performanţă. Suntem onoraţi că Rogalski Grigoriu se numără printre nume grele ale comunicării anul acesta la Cannes."
F. A. "Şcoala de bani", primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR) este proiectul cu care agenţia Rogalski Grigoriu a obţinut prima nominalizare la Cannes Lions, cea mai importantă competiţie a comunicării din lume, informează un comunicat remis redacţiei.
"Este pentru prima oară când numele nostru se aude la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume. Pentru mine personal, această nominalizare reprezintă o confirmare a faptului că BCR este prima bancă din România care inovează la un nivel dincolo de standardele locale", a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Direcţia Marketing BCR.
La rândul său, Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu, a declarat: "Într-un an de criză financiară, a crea un proiect care să se numere printre cele mai apreciate campanii de comunicare din lume este în sine o performanţă. Suntem onora