Au trecut trei luni de la lansarea celui mai nou model Dacia şi deja a ajuns second-hand. Bişniţarii de maşini încearcă acum să scoată profit de pe urma SUV-ului marca Dacia.
Dusterul, lansat oficial în România pe 18 martie 2010, s-a lansat duminică şi în târgul de maşini second-hand din Piteşti. Prima apariţie a SUV-ului produs pe platforma de la Mioveni a lăsat piteştenii cu gura căscată, dar nu datorită performanţelor şi a frumuseţii, ci din cauza apariţiei într-un astfel de loc, dedicat exclusiv maşinilor la mâna a doua.
Dusterul a fost oferit la 28 mai ca premiu de Armonia Center, un complex comercial din Arad. La aniversarea a doi ani de la deschiderea complexului, organizatorii au pus la bătaie o Dacia Duster, precum şi patru excursii cu familia la Disney Land. Concursul s-a desfăşurat în perioada 15 aprilie-28 mai. Norica Badea, fericita câştigătoare a Dusterului, a completat talonul de concurs cu datele personale şi l-a depus în urna special amenajată.
Femeia s-a gândit să-şi încerce norocul, dar nu s-a gândit niciodată serios că ea va fi fericita câştigătoare. A avut însă nevoie mai mare de bani, decât de maşină, aşa că a decis să vândă premiul câştigat. Aşa că Dusterul în cauză a ajuns în posesia piteşteanului Nicu Covaci care n-a stat pe gânduri şi l-a scos a doua oară la vânzare.
SUV-ul îşi caută al treilea proprietar
„Se interesează multă lume de ea, dar e criză şi nu se înghesuie nimeni să o cumpere", spune Nicu Covaci. Maşina pe care bărbatul o vinde acum, la rândul său, pentru a face rost de bani, este versiunea Laureate 4X2, cu un motor pe benzină de 1,6 l, 16 V şi 105 CP. Cei 504 kilometri afişaţi la bord au scăzut preţul Dusterului, de la peste 12.000 de euro, la doar 10.500. Nici aşa ieftin, modelul nu s-a lăsat cumpărat.
Preţul de bază stabilit de producător pentru acest model este de 11.900 de euro. „Ca dotări