Adidas, producatorul german de echipament sportiv estimeaza vanzari record in urma turneului final din Africa de Sud.
Adidas asteapta vanzari de minim 1.5 miliarde euro, in urma Cupei Mondiale, suma ce va reprezenta o crestere de 15% fata de Euro 2008 si de 25% comparativ cu Mondialul din 2006, scrie sports-insight.co.uk.
"Dupa primele zece zile, este deja clar ca aceasta Cupa Mondiala va fi un succes urias pentru Adidas. Nu numai ca ne vom atinge telurile, le vom si depasi. A devenit o traditie ca la fiecare turneu fotbalistic sa ne consolidam suprematia", a declarat presedintele companiei, Herbert Hainer.
Adidas a raportat vanzari de 6.5 milioane de tricouri, de doua ori mai mult decat cu prilejul Cupei Mondiale din 2006.
Cele mai cerute sunt tricourile nationalei Germaniei, Mexicului, Africii de Sud si Argentinei, fiecare cu peste un milion de unitati vandute.
Si controversata minge Jabulani se vinde excelent: 13 milioane de baloane, din totalul celor 20 de milioane, au fost deja vandute in aceasta perioada.
Adidas, producatorul german de echipament sportiv estimeaza vanzari record in urma turneului final din Africa de Sud.
Adidas asteapta vanzari de minim 1.5 miliarde euro, in urma Cupei Mondiale, suma ce va reprezenta o crestere de 15% fata de Euro 2008 si de 25% comparativ cu Mondialul din 2006, scrie sports-insight.co.uk.
"Dupa primele zece zile, este deja clar ca aceasta Cupa Mondiala va fi un succes urias pentru Adidas. Nu numai ca ne vom atinge telurile, le vom si depasi. A devenit o traditie ca la fiecare turneu fotbalistic sa ne consolidam suprematia", a declarat presedintele companiei, Herbert Hainer.
Adidas a raportat vanzari de 6.5 milioane de tricouri, de doua ori mai mult decat cu prilejul Cupei Mondiale din 2006.
Cele mai cer