Ness Technologies, furnizor global de soluţii şi servicii în domeniul tehnologiei informaţiei, a anunţat că i-a fost încredinţat un contract de outsourcing, pentru o perioadă de 4 ani, având ca obiect furnizarea în regim non-stop de servicii de help desk pentru compania israeliană Clalit Health Services, cea mai mare organizaţie de management a serviciilor de asistenţă medicală din Israel şi una dintre cele mai mari din lume. Contractul are o valoare de aproximativ 4 milioane dolari şi include opţiunea de extindere pentru o perioadă de încă 4 ani, informează un comunicat remis redacţiei.
"Ness Technologies ne-a oferit servicii de suport încă din anul 2002 şi s-a dovedit a fi unul dintre cei mai fiabili şi de încredere parteneri ai Clalit", a afirmat Yehiel Gepner, Chief Information Officer în cadrul Clalit Health Services.
"Centrul URD al Ness are reputaţia că furnizează servicii de suport de cea mai bună calitate utilizatorilor IT din diverse organizaţii şi corporaţii, preluând un million de apeluri pe an de la mai mult de 100,000 de utilizatori finali", a afirmat Effi Kotek, Preşedinte al Ness Israel. "Centrul s-a certificat de curând ISO/IEC 20000 - cel mai înalt standard din lume destinat în special managementului serviciilor IT - şi funcţionează în conformitate cu metodologia Information Technology Infrastructure Library versiunea 3, cunoscută şi ca ITIL V3, pentru a asigura implementarea optimă a serviciilor."
F. A. Ness Technologies, furnizor global de soluţii şi servicii în domeniul tehnologiei informaţiei, a anunţat că i-a fost încredinţat un contract de outsourcing, pentru o perioadă de 4 ani, având ca obiect furnizarea în regim non-stop de servicii de help desk pentru compania israeliană Clalit Health Services, cea mai mare organizaţie de management a serviciilor de asistenţă medicală din Israel şi una dintre cele mai mari din lume. Contr