Patronul OTV Dan Diaconescu explica, în 2007, care este secretul succesului în presă. Sursa: Arhiva Libertatea
Serialul "Elodia" era la episodul 62, iar Dan Diaconescu îşi calcula succesul în punctele de rating obţinute la ore în care celelalte televiziuni dormeau mai adânc decât audienţa lor.
La intrarea în televiziune, se adunaseră deja, de la ora 19.00, "cazurile sociale": unii cu mâna întinsă, alţii, doar cu poftă de a fi pe sticlă. Când a apărut "Şefu’", portarul a avut grijă să închidă uşa de la lift înainte ca "fanii" să poată pătrunde. Nu-i nimic. Unii au luat-o pe scări. Era noiembrie 2007. Relaxat şi sigur pe sine, Dan Diaconescu intra, unde în altă parte decât "în direct", să prezinte un filmuleţ făcut de Lazarus, despre cine altcineva decât Elodia, urmând ca, în timp ce rula caseta, DD să-mi acorde un interviu pentru revista ieşeană "Opinia studenţească".
Într-o cămăruţă întunecoasă din apartamentul din Romană, pe care invidioşii îl reduceau la statutul de garsonieră, DD a vorbit despre presă şi duşmanul numărul unu de atunci, CNA. Dar şi despre cât de greu e să fii ziarist onest.
"Dacă ai noroc să nu iei şpăgi, trebuie să ai nişte părinţi mai bogaţi sau să ai nişte prieteni, fiindcă altfel e greu să rezişti unei tentaţii. La o anchetă, dacă îţi pune unul 5.000 de euro, nu ştiu dacă-i poţi refuza", spunea Diaconescu.
"Dacă făceam eu OTV-ul prin ’92, când nu era CNA… Îmi trebuia un microfon şi o cameră de luat vederi de aia de nunţi şi dădeam lovitura. Dar, până la urmă, cred că eram arestat de mult". Tot atunci prezicea că o va "omorî" pe Elodia când audienţa va scădea sub 2 puncte.
Voia să se extindă în Italia şi Spania, să-şi cumpere elicopter, idei pe care i le-au furat între timp alte televiziuni. În trei ani, "Elodia" a trecut de 200 de episoade, iar "liderul poporului" a ajuns după