NNC Services, companie romaneasca de consultanta in marketing si management, lanseaza pe piata un program prin care ofera clientilor servicii punctuale de relatii publice. Intitulat "PR as a service", programul targeteaza agentiile de publicitate full service, web, creatie sau comunicare care nu au in componenta o divizie de relatii publice si care nu doresc sa isi externalizeze tot PR-ul, au explicat reprezentantii NNC.
Un target secundar al "PR-ului la cerere" oferit de agentie sunt clientii finali, in special clienti medii si mici.
"Realizarea interna a serviciilor de PR presupune alocarea unui om specializat sau chiar a unei echipe, dar si costuri aditionale precum taxe sau cheltuieli cu personalul. Cu astfel de costuri, multe companii renunta la serviciile de PR, o decizie gresita pentru performanta companie", explica reprezentantii NNC. Potrivit acestora, externalizarea poat reduce costurile PR-ului cu pana la 50%.
NNC Services, denumita anterior newAD Communication, a avut pe 2009 o cifra de afaceri de 360.000 euro, iar pentru 2010 estimeaza venituri de 500.000 euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Costurile unui pachet intreg de media relations oferit de NNC ajung la circa 100 euro, care include realizarea comunicatului de presa, transmiterea lui jurnalistilor din baza de date a agentiei, si monitorizarea mass-media.
Reprezentantii NNC sustin ca au deja clienti pentru noua oferta, cu precadere din ariile de business to business si IT, o parte fiind clienti vechi ai agentiei. Ei nu au dat detalii despre structura clientilor pentru noul serviciu, pana la publicarea articolului.
"In functie de cat de bine se va pozitiona serviciul si cate cereri vom avea pentru el, ne gandim sa il transformam intr-o linie noua de business, intr-o divizie specializata a NNC. Deocamdata avem aceiasi oameni din agent