Sony România, filiala locală a producătorului japonez de echipamente IT, estimează că în acest an va vinde 8.400 de notebook-uri Vaio, o creştere de 20% faţă de anul trecut când a vândut peste 7.000 de unităţi. Compania a lansat ieri şapte noi notebook-uri Vaio. "Anul acesta piaţa de notebook-uri va avea o creştere de 5-10%, iar Sony are ca obiectiv prin noile serii de laptopuri să atingă o cotă de piaţă de 3-4%", a spus Taiju Ishikawa, branch manager al Sony România.
El a mai spus că în prima jumătate a anului compania japoneză a avut o cotă de piaţă în România de 2%.
În 2009, vânzările de notebook-uri Sony Vaio au fost cu 15% mai mari faţă de nivelul anului anterior.
Unul dintre cele şapte noi laptopuri lansate ieri este Vaio P, care poate fi folosit în mişcare, în timpul mersului sau pe bicicletă şi are GPS, accelerometru şi modem 3G integrat. De dimensiuni foarte mici - lungime de 24 cm şi lăţime de 12 cm - laptopul cântăreşte 600 de grame şi are un ecran de 8 inchi (20 cm). Poate fi cumpărat la preţul de 3.600 de lei. Noul netbook funcţionează cu Windows 7 şi are o memorie de 64 GB şi RAM de 2 GB. De asemenea, bateria are o durată de viaţă de până la cinci ore.
Un alt model este Vaio Y, care are o baterie cu o durată de viaţă de până la 9 ore. Are un ecran de 13,3 inchi (33,8 cm) şi cântăreşte 1,8 kg. Laptopul funcţionează cu Windows 7 şi are 4GB RAM şi o memorie de 320 GB.
Sony România, filiala locală a producătorului japonez de echipamente IT, estimează că în acest an va vinde 8.400 de notebook-uri Vaio, o creştere de 20% faţă de anul trecut când a vândut peste 7.000 de unităţi. Compania a lansat ieri şapte noi notebook-uri Vaio. "Anul acesta piaţa de notebook-uri va avea o creştere de 5-10%, iar Sony are ca obiectiv prin noile serii de laptopuri să atingă o cotă de piaţă de 3-4%", a spus Taiju Ishikawa, branch manager al Sony Rom