Apple a vândut trei milioane de iPad-uri în primele 80 de zile de la lansarea pe piața din Statele Unite, potrivit Wall Street Journal.
În prima zi de la lansare, Apple a primit mai mult de 600.000 de precomenzi pentru tableta iPad, în timp ce operatorul AT&T (care oferă exclusiv servicii de internet pentru dispozitiv) nu a putut face față cererii de abonamente.
Citește și
Datele a 114.000 de utilizatori de iPad, la liber pe internet
iPad, mai scump cu 25% în Europa și Marea Britanie decât în Statele Unite
Tableta PC a celor de la Apple costă cu până la 25% mai mult în Marea Britanie, Germania, Franța sau Italia decât în Statele Unite, potrivit lui Craig James, economist șef în cadrul CommSec, citat de Reuters. Indicele CommSec calculează prețul tabletei iPad din 10 țări, printre care Germania, Franța, Italia, Elveția, Spania, Marea Britanie, Japonia, Australia și Canada.
Prețul pentru cea mai ieftină variantă de iPad (cu WiFi) pornește de la 499 de dolari în Statele Unite, în timp ce în Marea Britanie varianta entry-level cu memorie de 16 Gb costă 620 de dolari. În Canada preţul este de 520 de dolari, în Japonia – 536 de dolari , iar în Australia – 533 de dolari.
Modelul de vârf al tabletei, cu o memorie de 64 de GB și conectivitate 3G, costă 829 de dolari în SUA, iar în Marea Britanie 1.010 dolari. În același timp, în Franţa, Italia şi Germania produsul are un preţ de 980 de dolari.
Potrivit Institutului GFK, din Franța, aici se vor vinde, până la sfârşitul anului, între 400.000 şi 450.000 de laptopuri, majoritatea iPad-uri, potrivit Le Monde.