În timp ce reprezentanţa Metro Cash&Carry din Germania va desfiinţa 900 de locuri de muncă şi va vinde sau închide patru centre de vânzare din Germania, divizia din România îşi păstrează aceeaşi strategie.
Retailerul german Metro a anunţat că va desfiinţa 900 de locuri de muncă şi că va vinde sau închide patru centre de vânzare din Germania, în cadrul unui plan vizând îmbunătăţirea rentabilităţii activităţilor Cash & Carry, transmite Reuters, preluat de Mediafax. "Am făcut tot posibilul pentru a face profitabile magazinele cu o situaţie financiară critică. Nu am găsit nicio soluţie viabilă pentru aceste patru centre", se arată într-un comunicat al Metro. Grupul a amintit ţinta de 150 de milioane de euro privind veniturile operaţiunilor germane de Cash & Carry din 2012.
Metro desfăşoară operaţiuni în România din anul 1996, iar în prezent deţine 25 de magazine pe plan local.
Divizia din România nu a adoptat măsuri drastice
"Întrucât rezultatele şi feed-back-ul anilor anteriori au fost pozitive, considerăm util să continuăm strategia deja testată, adica cea de motivare prin implicare. În cadrul cursurilor de formare profesională ne vom axa în continuare atât pe dezvoltarea competenţelor tehnice, cât şi pe cele sociale, cu accent pe dezvoltarea abilităţilor de relaţionare cu clienţii", au declarat, pentru Curierul Naţional, reprezentanţii departamentului de Resurse Umane Metro Cash&Carry România.
De curând, Metro Cash & Carry România şi-a extins activitatea prin deschiderea unui nou magazin în Bucureşti, situat pe Bdul. Theodor Pallady. Cu această ocazie, peste 200 de persoane, aflate în căutarea unui loc de muncă, s-au alăturat acestei noi echipe. "Vom continua să acoperim necesităţile operaţionale din cadrul magazinelor şi din sediul central atât prin recrutare internă, cât şi prin recrutare externă", au mai declarat ofi