Reţeaua Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător din comerţ, va mai deschide în acest an cel puţin un magazin de dimensiuni mici Metro Punct, după proiectele de expansiune de circa 16 mil. euro finalizate în primele şase luni din 2010.
"Căutăm încă locaţii pentru extindere, ceea ce arată că vedem perspective bune de dezvoltare a pieţei româneşti. Până la finalul anului vom mai deschide cel puţin un magazin Metro Punct şi nu este exclusă continuarea investiţiilor în unităţi noi Metro Cash & Carry în viitor", a declarat Claude Sarrailh, director management clienţi la Metro Cash & Carry România.
Reţeaua germană, care operează 25 de magazine cash & carry în prezent, a lansat pe piaţă brandul Metro Punct în acest an. Primul magazin, inaugurat în galeria hiper marketului Real din Satu Mare prin inves tiţii de un milion de euro, are o suprafaţă de vânzare de 2.000 de metri pătraţi şi listează în principal produse alimentare. Deschi derea unor unităţi de 3-4 ori mai mici decât media reţelei este strategia germanilor de a-şi creşte acoperirea în teritoriu cu investiţii mici. În plus, reprezentanţii Metro Cash & Carry susţin că magazinele Metro Punct vor duce la creşterea frecvenţei vizitelor clienţilor în reţea.
Cel mai mare proiect de investiţii finalizat de companie în 2010, estimat la 15-20 mil. euro, este deschiderea magazinului Metro Cash & Carry din parcul de retail Policolor din Capitală. Planurile reţelei nu prevăd alte unităţi noi cash & carry în acest an.
De partea cealaltă, Selgros - competitorul direct al lui Metro - ar putea finaliza anul fără deschideri de magazine, 2010 fiind astfel singurul an fără investiţii în expansiune. Compania, deţinută de grupul german Rewe, a anunţat pentru acest an doar planuri de investiţii în modernizarea magazinelor din reţea.
Cum încearcă Metro să crească bonul de casă în reţea
Cel mai nou