Retailerul german Metro Cash&Carry a lansat, impreuna cu Unicredit Tiriac Bank, primul card de credit co-branded destinat persoanelor juridice, cu o limita de credit de 35.000 de euro, numarul detinatorilor fiind estimat in primul an de lansare la 10.000.
“Principala provocare a clientilor nostri este fluxul de capital, iar noul produs produs pe care il lansam impreuna cu Unicredit Tiriac Bank este menit sa aduca un suport concret atat prin linia de creditare, cat si prin ofertele promotionale aferente programului”, a declarat Claude Sarrailh (foto), director management clienti in cadrul Metro Cash&Carry Romania.
Acesta a estimat ca in primul an de la lansarea cardului vor fi atrasi 10.000 de clienti, urmand ca in urmatorii 2-3 ani numarul lor sa creasca la cateva mii. Metro Cash&Carry opereaza pe plan local 26 de unitati.
Cardul a fost testat printr-un program pilot de 1.000 de clienti din Iasi si Craiova, demarat in aprilie 2009. “Am ales aceste orase pentru ca ele au un numar mediu de clienti la nivel de magazin, iar rezultatele obtinute ne-au convins sa extindem cardul co-branded la nivel national”, a spus Sarrailh pentru Wall-Street, punctand totodata ca noul card business to business a fost creat special pentru Romania, in alte tari in care opereaza retailerul existand doar carduri business to consumer.
In cadrul programului pilot, valoarea medie a tranzactiilor efectuate cu cardul co-branded s-a incadrat in intervalul 200-500 de euro pe luna, a precizat Zoltan Major, vicepresedintele Unicredit Tiriac Bank responsabil de divizia de retail. “Valorile acestea au fost inregistrate in orase de provincie, suntem siguri ca in Bucuresti tranzactiile vor fi mult mai ridicate”, a mai spus Major. [Vezi aici ce propune Zoltan Major bugetarilor care au probleme in a-si plati ratele la credite.]
Cardul cu dubla marca (co-branded), emis sub lo